Samling i Annedalskyrkan för genrep inför konsert.
Orkester samling: 15.00
Tag med egen matsäck.
Klädsel: Som tidigare nyanser av blått men denna gång önskade Magnus att vi var sobert klädda i mörkt. Om man inte har mörkblått går det bra med annat mörkt.
Dela på Facebook

